Ochota na seks… part 1

Cały dzień miałam ochotę się pobawić, ale nie miałam możliwości. Seks to seks, ale zrobić sobie dobrze dwoma paluszkami to zupełnie co innego. Obiecałam w sumie A, że nie będę tego robić sama. Ale on spał po imprezie a ja miałam taką ochotę… Poszłam pod prysznic, przekręciłam strumień wody na mocny a słuchawkę skierowałam na moją napaloną cipkę. Usiadłam w brodziku, oparłam się o ścianę i rozłożyłam szeroko nogi. Ciepła woda delikatnie łaskotała moje wargi sromowe, które zaczynały pulsować. Wyobraziłam sobie jak A bierze mnie bardzo ostro od tyłu i wkłada mi swojego ogromnego kutasa w moją mokrą cipkę. Moje ciało się poddawało, nogi zaczęły się trząść. Sutki nabrzmiały, a szum wody dawał prywatność moim pojękiwaniom. Było mi dobrze. Coraz lepiej, aż poczułam, że latam 10 metrów nad ziemią.. Ehh… Polecam.

Świat bez seksu.

Wyobrażacie sobie świat bez seksu?? A jednak… 
Kiedy ostatnio mieliście dobry seks??  Dziś, wczoraj?  Nie pamiętasz? No właśnie,  czy warto seksic się tylko po to żeby się seksic? Chyba warto robić tak,  żeby seks był najlepszy!  Coraz lepszy… 
Co dla Was jest podstawą dobrego seksu??  Obustronne zadowolenie?  Wasze zadowolenie? Czy długość i intensywność?

Opublikowano za pomocą Blog.pl dla Androida

Dlaczego Mała Panda płacze gdzieś w Chinacj, kiedy gasisz światło podczas seksu??

Wiesz zapewne, że faceci są wzrokowcami? On pożąda Cie oczami, on rozbiera Cię w myślach, on Cię pragnie i w tym  momencie ty mu gasisz światło.Dlaczego to takie złe??

Ponieważ:

  • Najważniejszym zmysłem faceta jest wzrok
  • Dotykać i patrzeć – to szczyt rozkoszy
  • Facet widzi Twoje zalety, nie ma czasu szukać cellulitu

Całkiem poważnie? Wiem czego się boisz, ale gdy facet decyduje się z Tobą iść do łóżka, to skupia się na przyjemności, czy to Twojej czy to jego, nie ma czasu i siły zwracać uwagi na Twoje mankamenty. Z biegiem czasu, coraz lepiej Cię zna i coraz mniej o tym myśli.
Seks to magia zmysłów!!
W półmroku ciężko mu dostrzec czy jest Ci dobrze i czy dźwięki które wydajesz to odgłosy rozkoszy czy dyskomfortu lub nudy.

Seks to symfonia zmysłów,więc dlaczego więc gasić światło? To nie ma sensu, bo czego facet nie zobaczy to może poczuć. A tak zupełnie i innej beczki ( tak Kocham Monty Python’a), w czasie seksu musisz czuć się POŻĄDANA, PIĘKNA i SPEŁNIONA, bo bez tego nie ma dobrego seksu, ani dla niego ani dla Ciebie.

Seks to zabawa i sztuka. Nad tym trzeba pracować.

ABC przyjemności podczas seksu.

 

Orgazm? U facetów to proste, nie musisz dużo myśleć, wystarczy wprawić go w ruch i jazda, a u kobiety?

Z nami jest trochę inaczej…

Kobieta podczas seksu czasem myśli o nowej sukience, brudnych naczyniach w kuchni albo o rodzicach za ścianą. Tak, ta nasza wielozadaniowość. Ma swoje plusy i minusy. Jednak, gdy podczas seksu zastanawiamy się czy on zauważył cellulit  albo czy w tej pozycji mam większy biust lub zawsze krzyczysz(on na pewno wolał by żebyś krzyczała co innego): Nie włączaj światła!!, to zaczynają się schody, bo seks to seks!! Żeby osiągnąć przyjemność, trzeba się skupić na jej osiąganiu, a nie ukrywaniu mankamentów swojej urody. Czy myślisz, że gdy klęczysz a on ciągnie Cię za włosy to on patrzy na Ciebie i zastanawia się czy Twoja koleżanka też ma taki cellulit na pośladkach? Chyba raczej nie. Faceci raczej takich rzeczy nie zauważają, ok, ale nie jak przytyłaś 0,5 kg.

Do rzeczy, orgazm u kobiet jest bardzo trudny? Czemu, bo myślimy o pierdołach!! Seks to praca zespołowa.

  1. On musi Cię rozgrzać.Im więcej myślisz podczas seksu tym trudniejsze zadanie dla Twojego partnera, potrzebujesz więcej czasu do wyciszenia? Wymagaj go, niech on Cię pieści, aż będziesz go błagać, żeby poszedł krok dalej. Gdy będziesz myślała tylko o tym, że chcesz go poczuć w sobie, poproś go o to. Jemu się to na pewno spodoba, a ty będziesz zrelaksowana.
  2. Ty musisz się skupić na tym jak Ci miło.
    Gdy już będziesz myślała tylko o SEKSIE, staraj się skupić na tym, a jeśli uciekają Ci myśli spójrz na niego, albo na jego kolegę, i skup się na nich.
  3. Musisz czuć się atrakcyjna-to najcięższy etap, ale najważniejszy, dla Ciebie, Twojego związku i Twojego życia.
    Fakt to skomplikowane, zajmie to trochę czasu, ale jeśli ty będziesz czuła się atrakcyjnie, on to poczuje, każdy to poczuje!!

Każdy postrzega siebie inaczej, niż druga osoba, każdy ma jakieś wady.
Z biegiem lat poznajemy siebie i swoje ciało. Znamy swoje zalety i to na nich powinniśmy się skupić.
Akceptując swoje ciało, kochając je możemy osiągnąć szczęście. Tylko znając swoja wartość.

 A o czym Wy myślicie podczas seksu?

Tak na dzień dobry.

Już od dawna nosiłam się zamiarem założenia bloga o takiej tematyce, ale jakoś brakowało czasu i odwagi. Nadchodzi jesień, a więc czas kiedy nasze niespożytkowane siły przenosimy pod kołderkę, albo to siedząc przed telewizorem, albo to zabawiając się z kimś sympatycznym.
Mój blog będzie nakłaniał Was raczej do tego drugiego.
Przecież seks to fajna zabawa, a naukowcy przypisali mu wiele innych dobroci.
Jeśli nie zgadzacie się moim zdaniem, to ten blog jest tym bardziej dla Was, ponieważ postaram się Was przekonań, jak ważny i przyjemny jest seks, a tak że jak można go odkrywać na nowo i na nowo, każdego dnia, a nawet co godzinę, jeśli ktoś ma kondycje i tyle wolnego czasu.
Nie wiem jak dla Was, ale ja sobie nie wyobrażam życia bez seksu, czy masturbacji, to chyba jedyny taki LEGALNY sposób na osiągnięcie Nirvany ;)